Suzuki Samurai, 1988
Kjøpt seinsommeren 2007, etter å ha kjørt forbi bruktbilsjappa ei ukes tid klarte me ikkje å motstå fristelsen. Endelig har me fått oss ein original Samurai
Planen er å ha bilen i orginal stand, men det spørs kor lenge det varer. Me måtte bytta hjul med ein gong bilen kom heim, dei orginale felgane var fæle..
|
Sammy, Samurai-rai »

Teknisk info "sammy"
- Motor: Orginal 1300 m/forgasser og Hjerne
- Drivverk: Orginal 5-trins girkasse + transfergirkasse
- Aksler: Orginale
- Fjærer: Orginale
- Hjul: 255/60 - 15 på 7" alu-felger
Utenom har bilen:
- Orginalt 2 delt baksete
- Lysbjelke på takbøyle
- Ekstralys, Hella Rally 3000
Skal gjøres med bilen:
- Bytte dempere rundt om
- Bytte til Nye/Oppbanka fjærer, og nye foringer
- Bytte reg. reim
- Prøve å få sota siderutene bak
- Bytte til 410 Transfer

|
 |
 |
 |
Denne siden er ikke ment som en konkurent til
Offroad.no og Suzuki 4X4 Klubb Norge
|
 |
 | |