zuki.no

HJEM ¦ BILDER ¦ TEKNISK ¦ SUZUKI 4X4 KLUBB ¦ LINKER ¦ KONTAKT ¦ FORUM

Suzuki Samurai, 1988

Kjøpt seinsommeren 2007, etter å ha kjørt forbi bruktbilsjappa ei ukes tid klarte me ikkje å motstå fristelsen. Endelig har me fått oss ein original Samurai 

Planen er å ha bilen i orginal stand, men det spørs kor lenge det varer. Me måtte bytta hjul med ein gong bilen kom heim, dei orginale felgane var fæle..

 

Sammy, Samurai-rai »

Teknisk info "sammy"

  • Motor: Orginal 1300 m/forgasser og Hjerne
  • Drivverk: Orginal 5-trins girkasse + transfergirkasse
  • Aksler: Orginale
  • Fjærer: Orginale
  • Hjul: 255/60 - 15 på 7" alu-felger

Utenom har bilen:

  • Orginalt 2 delt baksete
  • Lysbjelke på takbøyle
  • Ekstralys, Hella Rally 3000

Skal gjøres med bilen:

  • Bytte dempere rundt om
  • Bytte til Nye/Oppbanka fjærer, og nye foringer
  • Bytte reg. reim
  • Prøve å få sota siderutene bak
  • Bytte til 410 Transfer

 

 

 

Denne siden er ikke ment som en konkurent til

Offroad.no og Suzuki 4X4 Klubb Norge

 

zuki.no © 2006 • Privacy Policy • Terms Of Use